יום שני, 9 במאי 2011

גיי דייט חינם

הכרויותשלו כלל להיות מוכר גם עם הקהל, כמו ג 'ואן ריברס במהלך נאום בלאס וגאס. רקפורנו עם שמנותסבתא רות המסכן לא מקבל הנאה ממה שקורה. למרבה הצער, בשלב זה היא נחלשה כך ישב בכיסא גלגלים ואפילו לא למצוא את הכוח כדי להזכיר לי סרטים עם שחורות נערות ליוויאחרת בוודאי היה עושה זאת זונות כי אני אחות גדולה, ועדיין חובבני בסרט פורנו לא נשואה. עיניה נמק, וזה אפילו חזק יותר הייתי כמו זומבי. אבל מה שאני זוכר בדיוק, ומה לאפורנו עם בהריוןמפסיקה להדהים, זה איך התעוררתי למחרת אחרי החתונה. הרגשתי כמו טים רובינס, כאשר לבסוף נמלט מן הכלא הגאולה. נעלם הכרויות לאב מי חינם לי אכלו חודשים שש טיפול כואב, ואני הרגשתי הקלה מבורכת. זה רק אישר את מה שכבר אמרתי שוב ושוב את אחותו: אני לא טרחו נישואיה חתונתה. המשפחה שלי היא גם קל להפליא לאירוע דברים מנוסים אלה. ציפיתי כמה חודשים שאנחנו יהיה לדון הפאר שלה, אבל כעבור יומיים, כאשר ג 'ון וג' ן היו בירח דבש במקסיקו, ובני משפחה אחרים התאספו כדי לחגוג הדודה ההולדת לאכול לובסטרים, על החתונה כמעט לא הזכיר, ואני לא זוכר הרבה לדבר על זה פורנו עם מאוננות יותר. זה, למרבה פורנו לסבי למבוגרים הצער, סקס עם עבודת יד יש עדיין הרבה זמן זה קיר בלתי חדיר של ניכור ביני לבין ג 'ן. ברור: לא היה לי סיכוי טוב יותר להצליח עם החבר

דע איך להכיר ולפתות בחורה במהירות ובכל מקום‫!‬הכרויותהדרך להכיר ולפתות עשרות בחורות ביום -

'ה האלה שלקחו לי יותר עם אלה שבחרו בי. פגשתי על כוס קפה עם שלושה גברים, שכל אחד מהם היה מספיק די חכם אפילו, וכל שלושת שאל אותי לגבי התאריך השני. מסיבות שונות, סירבתי בעיקר בשל חוסר משיכה גופנית. אבל אין ספק שזה היה נעים בכיוון הנכון. כאשר פונים שמאלה אל הימים הגדולים של חמישים, הפעם הראשונה שלי מאז הכושר אהבתי את