יום שני, 9 במאי 2011

פורנו אורלי למבוגרים

פיקאפ בעונש מוות. אתה, כמובן, מאוד אוהבת סקס אחרת למה היית כל כך רצה את זה עכשיו? לפעמים אתה חושש כי כבר שכח איך לקיים יחסי מין. סקס עם זיונים רגילים מה אם, כמו מכונה, אשר כמה שנים, אף אחד לא היה מתחיל,פורנו עם כפות רגלייםסוף סוף למצוא את הרצוי, פשוט לא יוכל להיות לי? כאשר חלקתי הפחדים שלי עם חברים, הם נפטרו נערות ליווי שלי כמו: נו, אתה יודע מה לעשות. זה פשוט כמו לרכוב על אופניים! אבל האנלוגיה הזו לא להרגיע אותי. פעם ישבתי זמן רב דאבל דייט הכרויות און ליין בחינם על האופניים שכחתי איך לבלום, וכתוצאה מכך התנגש ברמזור וזכה פציעה, על זה אני רק יכול לומר שאני צריך לבקר גניקולוג. על האוזניים נתקע בנתיב חשוך נטול סקס, אתה פשוט לא יכול להראות קולת לאנשים שאת אפית הפאר נותן דרך שלך. יום אחד, גלישה מגזין, נתקלתי במאמר שכותרתו האם אתה יכול לחיות בליפורנו עם מציצותסקס במשך ארבעים יום?. כותרת ה

להכיר כל יום בחורה יפה חדשה! הכרויותהדרך להכיר עשרות כוסיות ביום -

משנה קראה: אתה יכול לחיות בלי סקס היום? בשבוע? חודש? שאלנו חמישה הנשים לאסוף את כוח הרצון לתת פרישה זמנית, ועל ארוסה במשך ארבעים יום כדי לנדור נדר הפרישות. ארבעים ימים! מה הקטע! איזה קורבן! מה נחישות! חודש לאחר מכן, הם צריכים לשים מאמר על הנושא האם אתה יכול לחיות בלי קניות במשך עשרים דקות?. פורנו עם אסיאתיות כאשר אתה כבר כל כך הרבה זמן בלי סקס, אתה סרטי סקס למבוגרים מתחיל להתנהג נורא בגסות אלה חברים מי להתלונן, כי הבחור שלהם הוא לא תחפושות בסרט פורנו זהיר, או נאמן יותר מדי מהם, או רק חושבת על כוחה של רמקולי סטריאו סופר דופר שלה. גם לדעת את כל זה לא משתווה האומללות שלך, אתה שונא את עצמך על התשובה: כן, אבל הפין משהו במקומו? עוד יותר קשה לעשות