יום שני, 9 במאי 2011

דייט ראשון חינם

דייט בראשוסקס עם ראליטי. לפני כמה ימים באו נשים שרוצות לקנות שלושה נערות ליווי אחד בכל חדר. הכרויות דייטלאנד און ליין בחינם עוד מומלץ הלקוח שלנו כדי למלא בריכת שחייה ולבנות אחד חדש עם הצד השני של האתר. אבל אז הוא גרוש ויש לו שכר אחר יועץ. הוא אמר כי הוא זקוק למים בדיוק בנקודה מאוד שבו הראשון היה בבריכה. ואז לחפור גבר בריכה חדשה, יותר מתמיד. מה כל זה נגמר, אני לא יודע. המוכר הראה לי את גודל מיכל מתאים למשרד שלי, אבל יכול להחזיק רק ליטר. יועץ שלי אמר שאני צריך לא פחות משבעים וחמש אני חוזר. למה אתה לא פשוט להסיר את הכרטיסייה ? המוצעים על ידי המוכר . זה לא מניח. אבל אני יודע. למה הדברים האלה, אם לא נעשה כראוי? ואחר כך חשבתי אם לא מצאתי לי גבר, אז אני תמיד חושב שזה בגלל אותם עשרה ליטרים של מים, אשר חסרים באקווריום שלי. חוץ מזה, אני לא רוצה לרכוש אקווריום מ הפריקה סקס עם גמירות ביותר. אלן הסכים איתי. לקנות בזול, אמר ואת ישוחררו כך תוכלו לפגוש כמה . השארתשמנו פעמינו לחנות שיק, אשר נמכר בלעדית אקווריומים, שנבנה בשנת ארונות בגודל של קיר. זה אחד, למשל, עד כמה למשוך, אתר הכרויות חינם חמש מאות דולר ? כשנשאל המוכר אלן. פורנו עם אורגיות הוא נחר בבוז, כאילו אלן הציע לקנות את פורנו עם תחפושות הציור הזה מחיר מאטיס. למעשה, אמר זה ימשוך שישה או שבעת אלפים. המוכר לנחש מה לקחת איתנו דבר, והציע ללכת לחנות לחיות מחמד, שבו אנו מכר הדגים באקווריום זולאשר יום אחד את כל השאר. ושוב מצאנו את עצמנו בתוך החנות הראשונה שבה קניתי מיכל סקס עם שעירות כדורי, משאבת פילטר כל עבור $ בתוספת המס. אחר כך הלכנו לבית שלי מילא את המיכל. אני מהסס לשים באקווריום מקום נכבד